रोम्यान्टिक कथा,, तर सदै जस्तो छोटो पनि।

१० बर्ष पछी को मेरो जिन्दगी;

आज लेख्छु अनी फेरी हेरौला;
साँच्चिकै कस्तो होला;
सोचेजस्तो होला नहोला?

ल सोच्य जस्तै भयो रे, कस्तो होला त?
उनी साथ नै होलिन है?
सोचेजस्तो भएन रे;मेरो मुहार त्यो बेला कस्तो होला?
न्याउरो, मलिनो...
म चहान्छु होस् त्यो मुहार चम्किलो;दु:खै भएनी;

हाँस्न चै कहिले नबिर्सियोस् यो मुहारले;
म नहाँस्दा राम्रो देखिन्न रे;
उस्ले नै भन्या हो। 


हो,
मेरो आज, भोली र अचम्म, याद भये सम्मको हिजो पनि;
हो हिजो पनि ,, अचम्म है,
हिजो पनि याद भएसम्म;उस्कै सेरो-फेरो, उस्कै जो मेरो सब थोक। 


हेर्दा-हेर्दै चलायमान यो मेरो छोटो जिन्दगी, 
बल्ल बोली र गोजी मा अली वजन आउँदै छ; 
खुशी त छु हेर;

कोही देव्-दुत(angel) आएर -" के  चहान्छस् सोध्यो रे.
रे!! न हो। 
म सजिलै भन्थे जिन्दगी एही पल, अली वर- अनी पर चल्छ;
सम्भब नै भये उस्लाई  अङालो लाउद; 

खेर जे होस् भनी नि आजकै सेरो फेरो;
अड्किवोस्;
बच्चा मा "statue " भन्या याद अयो;
अड्किवोस्;जसरी हामी बच्चा मा उभिन्थ्यौ-एक टक।  
बच्चा न हो;

भन्दै मा अड्किने भये;
पशुपती ब्रिद्धश्रमका चौरे बुढा-बुढीहरु  
दिन दिनै statue भन्दै हरेक पल अड्कौथे होला;
कुन  सास पछी जिन्दगी अड्किने हो?
statue हा हा;


कता बगे म;
मेरो १० बर्ष पछीको जिन्दगी सोच्दै थे;
किन लम्बौने हो?
नाम, दाम , शान त्यही हैन र सबको?
फरक फरक रुपमा; तर चाहना त्यही नै; 

तर उ हुनु पर्छ;
नत्र त्यो नाम टिकाउन सक्दिन होला;
त्यो दामले म केही किन्न सक्दिन होला;
अनी त्यो शान; उ बिना मेरो के मान र शान।

होला के र? हो नि। निस्चित छ।  

अब के भनु सपना कस्ता नै कत्रा-कत्रा;तर सक्दिन उ बिना;

१० बर्ष पछी उ नभये के त?
लेख्दा हात काँप्यो ;
पढ्दा मुख सुक्यो ;
अनी सोच्दा मुटु हल्लियो ;

लाग्छ मलाई, 
उ नभये म जोगी बन्छु होला; 

पत्तौदैन् मैले यो भन्दा कसैले;
खै कसरी बुजाउ, कस्-कस्लाई सम्झावु?

कसरी बुजाउ अरुलाई; तर यसरी बुजौछु अफुलाई;
उस्लाई एती माया दियिसके; कि अब म भित्र माया छैन;
या भएपनी उस्लाई यो आँखाले नदेखी;यो हात ले नछोयी;
म त्यो माया फेरी उब्जौन सक्दिन,
अङ्रेजीमा भन्दा   recharge गर्न सक्दिन माया 


ओहो, राती  उ सँग गफ गर्नु पर्ने;
 recharge कार्ड किन्न पर्ने; 
एउटा अङ्रेजी शब्दले मेरो नेपाली मायाको लहर रोकिदियो;
हायी-हायी अङ्रेजी,
कहाँ पो हो पढिया थियो नि;
यो सन्दर्भमा मिल्छ कि मिल्दैन,अब लेखिसके, हाहा  

कार्ड किनेर आएर लेख्छु है;
तर किन लेखु; कती लेखु? के के लेखु उस्को बारे ??

 sagun'e.....

No comments:

Post a Comment